Pages

Ads 468x60px

Saturday, July 21, 2012

දමයන්ති අක්ක අපේ මාම එක්ක

මතකනේ දමයන්ති අක්කා. දවසක් ස්කෝලේ ඇරිලා එන ගමන් දමයන්ති අක්කත් එක්ක, අපේ මාමා හම්බ වෙලා කිව්වා යමු මාත් එක්ක කියලා. එයාට තියෙන්නේ md90 බයික් එකක්. මාමාගේ නම සුනිල් එයා ගස් තමයි බිස්නස් කරන්නේ. ඒ වගේම මනමාලය කියල තමයි ගමම කියන්නේ. අක්කත් තැමති වුනා බයික් එකේ යන්න මොකද හැතැක්ම තුනක් විතර පයින් යනවට වඩා බයික් එකෙන් යන එක ලේසි නිසා. මම ඉස්සෙල්ලා නගින්න හැදුවම මාමා දමයන්ති අක්කා ඉස්සෙල්ලා නග්ග ගත්තා. ඊට පස්සෙ තමයි මට නගින්න වුනේ. බයික් එකේ යනකොට මාමා වෙනදට වැඩිය ගස්සනවා එක පාරටම ගියර් දානවා එහෙම වෙලාවට අක්කා මාමව බදා ගන්නවා. ටික වෙලාවක් යද්දි මාමා තනි අතින් බයික් එක අරන් යන්නේ අනිත් අත අක්කගෙ කකුළ උඩ. ඔන්න එදා වෙදට වැඩිය වේලාසනින් ගෙදර ආපු එක ගැන අක්කට හරි සතුටුයි.

තව දවසක් මම ස්කෝලෙ ඇරිලා ගෙදර ඇවිල්ලා බත් කාලා අක්කලයි ගෙදර යන්න ගියා. මෙන්න කවදාවත් නැතුව ගෙදර ඉස්සරහ දොර වහලා.මට පුදුමයි එයාට කන්න නැතැත් මගේ පයිය උරන්න ඕන ස්කෝලේ ඇරිලා ආපු හැටියේ. මම කොයි එකටත් කියලා ගෙයි පිටි පස්ස පැත්තට ගියා. මෙන්න අපේ මාමා කුස්සියෙ පැත්තේ දමයන්ති අක්කත් එක්ක කතා කර කර ඉන්නවා අක්කගේ අත අල්ලගෙන. මට දැන් එතනට යන්න විදියකුත් නෑ. මමත් හැන්ගිලා බලන් හිටියා. අක්කා තාම ස්කෝලේ ඇදුම් ගලවලත් නෑ. මාමා අක්කගේ අත අල්ලගෙන එක එක දේවල් කියවනවා. මට මතක් වුනා මම බලපු හින්දි ෆිල්ම් එකක කොල්ලයි කෙල්ලයි වගේ කතාව. අක්කා ලැජ්ඡාවෙන් ඇඹරෙනවා. ඔහොම අත අල්ලන් ඉන්න මාමා ඒක පාරටම අක්කගෙ කර උඩින් අත දැම්මා. දාලා ටික වෙලාවකින් වම් තනේ මිරිකන්න ගත්තා අක්කා කිසි කතාවක් නැතුව ඔහේ බලන් ඉන්නවා. මටත් ඒක එච්චර ගානක් නෑ මට කියලත් ඕක කරවා ගන්නවා. ඒකට අක්කා මාර විදියට කැමතියි. ඔහොම ටික වෙලාවක් කර කර හිටපු මාමා අක්කගේ මූණ ඉබිනවා දැක්කා ඒ අතරේ තොල් දෙකත් උරනවා ඔහොම උරනකොට අක්කත් කාන්දමට ඇදෙන යකඩ වගේ මාමයි තුරුලට වෙලා හිටියා.ඒ අතරේ මාමා අක්කගේ පුකත් මිරිකනවා. අම්මෝ අක්කා නලියනවා. ඔහොම ටික වෙලාවකින් මාමා අක්කවත් තුරුල් කරගෙනම ගෙයි ඇතුලට ගියා. එයාලා ගෙට ගියාට පස්සේ දොර වහන්න අමතක වෙලා ගිහින් තිබුනේ. මමත් ඒ දෙන්නට හොරෙන් ගෙට රින්ග ගත්තා. දෙන්න තාමත් තුරුල් වෙලා ඉන්නේ. මට හැංගෙන්න තැනක් හැම තැනම හොයලා බොහොම අමාරුවෙන් පැදුරු ගොඩක් අස්සේ හැන්ගුනා.

මාම අක්කා ඇදෙන් වාඩි කරලා එයාගේ කැන්වස් සපත්තු දෙක ගලවලා මේස් දෙකත් ගලවලා දාලා යටි පතුල් දෙක ලෙව කන්න ගත්තා මෙන්න අක්කා කුචියි කියලා ඇඹරෙන්න ගත්තා. අක්කා එපා කියද්දි මාමා යටි පතුල් දෙක ලෙව කනවා. අක්කා සුදුයි කියන්නේ කහ පාටයි යටි පතුලුත් රෝසම රෝසම පාටයි. ඊට පස්සේ මාමා ටික ටික කකුල් දෙක දිගේ ඉඹගෙන ආවා ඇවිල්ලා අක්කා නැගිට්ටවලා ගවුම කරෙන් පන්නලා දැම්මා. දැන් අක්කගෙ බොඩියයි ජංගියයි විතරයි ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ. මාමා බොඩියත් ගලවලා දැම්මා. ගලවලා තන්ගෙඩි දෙකඋරන්න ගත්තා. තනේ මොට්ටුව ඒක අතකින් අත ගාන ගමන් අනිත් තනේ කටේ දමාගෙන උරනවා. එහෙම උරලා ඉවර වෙලා අක්කගේ හුත්තට පිටින් ජංගිය ඉබින්න ගත්තා. එහෙම කොරන කොට අක්කා මාමගේ ඔළුව තදින් එතෙනට තියෙලා තද කරනවා. මෙහෙම ටික වෙලාවක් කරපු මාමා නැගිටලා සරම ගලවලා දාලා අක්කගේ අතට දුන්නා. අක්කා ඒකේ හැඩ බැලුවා. මමත් ලොකු කෙනෙක්ගේ පයියක් දැක්කේ එදා තමයි. ඒකේ ඉස්සරහ රතු පාට දිලිසෙනවා ඔළුව. අක්කා ඒ ඔළුව කටේ දමාගෙන මට කරනවා වගේ උරන්න ගත්තා. අක්කා පයිය උරන කොට මාමගේ ඇස් දෙක පියවෙනවා වගේ දැක්කා ටික වෙලාවකින් අක්කා නැගිට්ටවපු මාමා අක්කගේ කකුල් දෙක අතරේ පයිය තියලා ඉස්සරහට පස්සට වෙන්න ගත්තා. මෙහෙම විනාඩි 10 විතර ගියයින් පස්සේ මාමා ගැස්සාලා ගියා වගේ ගිහින් අක්කා බදා ගත්තා. ඒ එක්කම මාමාගේ පයියෙන් කැරි (පස්සේ තමයි ඒවට කැරි කියලා කියන විත්තිය දන්නේ) ගොඩක් විද්දා. මම හිටපු තැනටත් වැටුනා. ඒ එක්කම වගේ මාමා අක්කත් බදා ගෙන ඇදට වැටුනා. ටික වෙලාවකින් මාමා අක්කා ඉබලා රුපියල් 100 ක් දීලා යන්න ගියා. ටික වෙලාවකින් අක්කා ජංගිය ගලවලා කකුල් දෙකේ තිබිච්ච කැරිත් ජංගියෙනුත් පිහිදාලා දිය රෙද්දත් ඇද ගෙන නාන්න ගියා. මමත් ඒ පස්සෙන්ම එළියට ගිහින් ටික වෙලාවකින් අක්කලයි ගෙදරට එන විදියට ආවා.

1 comments:

 

Flash Labels byTricks Lanka