Pages

Ads 468x60px

Sunday, August 12, 2012

එකගෙයි කුරුල්ලෝ | තෙවෙන කොටස



මම ඔයාලට කිව්වනේ අපි රෑ කෑමකට සුසීටයි දමිත්ටයි ආරාධනා කලයින් පස්සේ ඒ දෙන්නා ආව. සුසී ඇදලා හිටියේ පුල් ටයිට් ස්කර්ට් එකයි කර පලපු බ්‍ලවුස් එකකුයි. ස්කර්ට් එකත් සෑහෙන්න පලලා, කලව පේන්න. මම කිව්වා මට නයිටි අදින්න ලැජ්ඡයි කියලා නෝමල් ඩෙනිම් සායකුයි අපේ මහත්තයගේ වදෙන් බේරෙන්න බැරි නිසා පටි දාපු ස්කිනියකුයි තමයි ඇන්දේ. එයාලා ආපු ගමන් දුවලා දෙන්නා සෙල්ලමට වැටුනා. අපි දෙන්නා කුස්සියෙ වැඩ කර කර හිටියා. මහත්තයලා දෙන්නා එළියේ සෙට් වෙන්න හැදුවා. කොහොම හරි අපි උයලා ඉවර වෙද්දී දුවලා දෙන්නා සෙල්ලම් කරලා ඉවර වෙලා හිටියේ අපි ඒ දෙන්නට කෑම කවලා ඉක්මනට නිදි කෙරෙව්වා. දුවලා නිදා ගත්තයින් පස්සේ අපි දෙන්නත් මහත්තයලා බිබී හිටපු තැනට ගියා. ඊට පස්සේ අපි දෙන්නටත් බියර් දෙකක් දුන්නා. ඒ අතරේ සුසී "වැඩිය බොන්න එපා රෑට වැඩ තියෙනවා" කියලා කියන ගමන්ම මට ඇගිල්ලෙන් ඇනලා “නැද්ද මෙයා?” කියලා ඇහුවා. මට කියන්න දෙයක් නැති වුනා. කෙහොම හරි අපි දෙන්නත් සෙටියෙන් වාඩි වෙලා බියර් බොන්න පටන් ගත්තා. මටනම් එච්චර බියර් පුරුදු නෑ. මීට කලිනුත් මම බියර් උගුරු තුන හතරකට වැඩිය බීල නෑ. ඒත් සුසීනම් හොදට බොන බව තේරුනා. ඒ අතරේ අපේ මහත්තයා සුසීගේ සාය පලපු තැනෙන් පේන ගල දිහා හොදට බලන් ඉන්න විත්තිය මම දැක්කා. ඒක සුසීත් දැකලද කොහෙද තව ටිකක් ගල පේන විදියට කකුලක් පිට කකුලක් දාලා වාඩිවුනා. අම්මෝ සංජීව ඒක දිහා ගිලින්න වගේ බලන් ඉන්නවා.



කොහොම හරි බියර් පාටිය ඉවර වෙලා පොඩ්ඩක් ඩාන්ස් කරන්න ඕන කියලා සුසී කිවුවා. ඒ අතරේ එයා තව කොන්දේසියක් දැම්මා ඒ තමයි කපල් මාරු වෙන්න ඕන බව. “කමක් නැද්ද පැටියෝ ?" කියලා දමිත් මගෙන් ඇහුවා. මම ඔළුව වනලා කැමැත්ත දුන්නා.
                                                                    
අපි ඉංග්‍රිසි සින්දුවකට තමයි ඩාන්ස් කරන්න පටන් ගත්තේ ඒ අතරේ සුසී සාලේ ලයිට් එළිය අඩු කරා. එයා පැනපු ගමන් සංජීවගේ ඇගේ එල්ලිලා ඩාන්ස් කරන්න පටන් ගත්තා. ඒ අතරේ දමිත් මගේ ලගට ඇවිත් "එන්න පැටියෝ" කියලා මාවත් තුරුල් කරන් නටන්න පටන් ගත්තා. මම දැක්කා අපේ මහත්තයා ඩාන්ස් කරන ගමන් සුසීගේ මහත පුක එහෙම තදට මිරිකනවා. ඒක බලන් ඉදපු මගේත් හැගීම් ඇවිස්සිලා. මට තේරෙනවා ජංගිය තෙමිලා කියලා. දමිත් හෙමි හිට මගේ පිට අත ගගා නටනවා. එයාගේ යකඩයක් වගේ කෙලින්වෙච්ච පයිය මගෙ ඇගේ වදිනවා. ඒක මාර විදියට නැගලා විත්තිය තේරුනා. මටනම් දැන් ඉන්න බැරි ගානට ඇවිස්සිලා තියෙන්නේ. සංජීවත් සුසීගේ හොදට මිරිකනවා. මොකද එයාගේ හැම දේම හොදට අතට අහුවෙන නිසා. සුසී දැක්කා මම එයා දිහා බලන් ඉන්නවා කියලා.එයා මට ඇහැක් ගැහුවා. දමිත් හෙමිහිට මගේ කන් පෙති දිවෙන් කිස් කරනවා. එයා කරාඹුව කට ඇතුලට යන විදියට කන කිස් කරනවා. ඔහොම ටික වෙලාවක් නටලා එක පාරටම සුසී ලයිට් දැම්මා. මට ලැජ්ඡාවේ බෑ. මොකද මගේ හැගීම් ඇවිස්සිලා නිසා මූන වෙනස් වෙච්ච විත්තිය ඕන කෙනෙකුට පේන නිසා. ඒත් අපේ මහත්තයටයි සුසීටයි ගානක් වත් නෑ. සුසී කියනවා එහෙනම් ළමයි රෑට කමු කියලා. අපි කෑමට ගියා. එයා එතෙන්දිත් නිතියක් ගෙනවා කපල් මාරු වෙලා එක් එක් කෙනාට කවන්න ඔන කියලා. කොහොම හරි දමිත් මටත් සුසී අපේ මහත්තයටත් කෑම කවන්න පටන් ගත්තා. කෑම කාලා ඉවර වෙලා සංජීව "ශශිකා කාමරේ ලෑස්තිද?" කියලා මගෙන් අහන ගමන්ම දමිත් එක්ක එළියට ගියා. මම සුසීට අපේ නිදා ගන්න කාමරේ දුන්නා. මම අමුත්තන්ගෙ කාමරේට ආවා

ඒ දෙන්නා ගෙයි දොර වහලා එන ගමන් අපේ මහත්තයා අහනවා "සුසී ඔයා කොහෙද?" කියලා. සුසී ඇතුලෙ ඉදන් කියනවා "මම මෙහේ" කියලා. දමිතුත් මට කතා කලාම මම කාමරේට එන්න කියලා කිව්වා. මමත් නොවිසිල්ලෙන් බලන් හිටියේ.


දමිත් කාමරේට ආපු ගමන් ෂර්ට් එක ගලවලා මාව තුරුලු කරගෙන තොල් දෙක උරන්න ගත්තා. ඒ අතරේ මෙයා අනිත් අතින් මගේ තන් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට පොඩි කරන්න පටන් ගත්තා. ටික වෙලාවක් එහෙම කරපු එයා මේක හරි වදයක්කේ කියලා ස්කිනියයි බ්‍රරා එකයි ගලවලා දැම්මා. දැන් මගේ තන් දෙක උරනවා. සමහර වෙලාවට නිපල් දෙක ලාවට හපනවා. මට වතුර යනවා හෝ ගලා. මෙයා දෙන ආතල් වලට. ටික වෙලාවක් තන් උරපු එයා මගේ සාය ගලවලා දාලා පෑන්ටියට පිටින් තෙත් වෙච්ච මගේ හුත්ත කිස් කරන්න පටන් ගත්තා. ඒ කිස් කරන ගමන් එයා කියනවා "ඔයාගේ කිම්බ නම් මාරයි, ඔයාගේ ජංගිය දැක්ක දවසේ ඉදල ඔයත් එක්ක ඉන්න ආස හිතුනේ" කියලා. මට ඕව අහන්න සිහියක් නෑ මොකද එයා දෙන ආතල් වලට මාව මත් වෙලා හිටියේ. එයා ඇදන් හිටපු කලිසම ගලවලා මට එයාගේ පයිය උරන්න දුන්නා. මම එයාගේ කකුල් දෙක ලග දණ ගහලා ඒක උරන්න ගත්තා. ඒක අපේ මහත්තයගේ පයියට වැඩිය දිගයි හැබැයි එච්චර මහත නෑ. එතකොටයි මට තේරුනේ සුසී කිව්ව කෙසෙල් ගෙඩි කතාව. දමිත් එයාගෙ පයිය මගේ උගුරටම වෙනකන්ම බස්සනවා. බස්සලා වේගෙයෙන් හුකනවා වගේ කටේ කරනවා. එයාගේ ඇට දෙක මගේ නිකටේ ඇවිල්ලා වදිනවා. මම ඒදෙක අල්ලගෙන හෙමීට මිරිකන්න පටන්ගත්ත.


ඔහොම ටික වෙලාවක් මට කටේ හුකපු දමිත් මාව ඇදේ දන ගස්සලා ඩෝගි ස්ටයිල් එකට හුකන්න පටන් ගත්තා. දමිත්ගෙ දිග පයිය පිටිපස්සෙන් ඇතුලට බහිද්දි මට පුදුම සොමියක් දැනුනෙ. ඒ සැපට මට නිකම්ම කෑගැහෙන්න පටන්ගත්ත. මගෙ මහත්තයගෙ පයියට වඩා දමිත්ගෙ පයිය දිග නිසා ඒක මගෙ හුත්තෙ අඩියෙම වදිනව වගේ මට දැනුන. දමිත් වේගෙන් හුකන අතරෙ පහලට අත් දෙක දාල මගෙ තන්දෙක මිරිකන්න පටන්ගත්ත. එතකොට මට කලින්ට වඩා අමුතුම සොමියක් දැනෙන් පටන්ගත්තා. මම කෑගහනව ගනනකටවත් ගත්තෙ නැති දමිත් විදුලිවේගෙන් මට හුකනව.


ටික වෙලාවක් එහෙම පිටිපස්සෙන් හුකපු දමිත් ඇදෙන් හාන්සිවෙලා මට නැගලා කරන්න කිව්වා. මමත් එයාගේ පයිය මට ඕනෙ ගානට හුත්ත ඇතුලට දම දමා ගහගන්න පටන් ගත්තා. එයත් පස්ස උස්ස උස්ස සපෝට් එක දෙන ගමන් අත් දෙකෙන්ම මගෙ තන්දෙක මිරිකන්න පටන්ගත්තා. ටික වෙලාවකින් එයා එකපාරටම මාව ඇදේ පෙරලගෙන මගෙ ඇග උඩට නැගල මාව කිටි කිටියෙ තදකරගෙන වේගෙන් හුකන්න පටන්ගත්තා. මට තේරුනා දමිත්ට යන්න ලංවෙලා කියල. මටත් ඒවෙද්දි දෙපාරක් ගිහින් තිබුනෙ. එකපාරටම මාව තදකරල බදාගත්ත දමිත් දෙතුන්පාරක් හයියෙන් ගහද්දිම එයාගෙ පයියෙන් කැරි ගංගාවක් මගේ හුත්තෙ පතුලටම  විදිනව මට දැනුන. මටත් හොද ගනන්.

එහෙමම ටික වෙලාවක් මාව බදාගෙන ඉදපු දමිත් මාවත් ඇදගෙන සුසීල ඉන්න කාමරේ පැත්තට ගියා. එයාලා තාමත් වැඩ. මට තේරුනා දමිත්ට වඩා වෙලාවක් මගෙ මහත්තයට හුකන්න පුළුවන් විත්තිය. එයා සුසීට හුකන දිහා බලන් ඉදපු මම ආයෙත් ඇවිස්සුනා. මම එතනම දණ ගහගෙන දමිත්ගේ පයිය කටට අරන් සුරතල් කරන්න පටන් ගත්තා. එයත් ගානට ෆෝම් වෙලා ආවා. ටික වෙලාවකින් මාව නැගිට්ටවපු දමිත් මට දොරේ උලුවස්ස අල්ලගන්න කියල පිටිපස්සෙන් මගෙ හුත්තට එයාගෙ පයිය බස්සල වේගෙන් හුකන්න පටන්ගත්ත.


ඔය විදියට එදා එළි වෙනකම්ම අපි මිහිර වින්දා. අපි දෙගොල්ලම එදා රෑ පැයනට වැඩිය නිදා ගෙන නෑ. ඔය අතරේ සුසී කියනවා "ඔයාගේ මහත්තයනම් දෙවියෙක්" කියලා. මම ඇහුවා "ඒ ඇයි?" කියලා එයා කියනවා එයා නන්ගිට කෙසෙල් කැව්වළු සෑහෙන්න කාලෙකට ඇති වෙන්න කියලා. "බොරු නම් අල්ල බලන්න" කියලා මගෙ අත අරගෙන එයාගේ හුත්තෙ ගෑව්වා. ඒක ඒ වෙන කොටත් තෙමිලා තිබුනේ.


ඔන්න ඔය විදියට තමයි අපි විනෝද වුනේ. දැන් සමහර දවස් වලට දමිත් නිවාඩු දවස් වලට සුසී මාව එයාගේ මහත්තයට බාර දීලා එයා ළමයි නර්සරි එකට දාලා එක්කන් එනකන් අපි දෙන්නා හොදට විනෝද වෙනවා. මමත් සංජීව නිවාඩු දවස් වලට සුසී අපේ ගෙදර නතර කරලා මම නර්සරි යනවා ළමයි බලා ගන්න ඔන්න ඕකයි මගේ කතාව.

5 comments:

  1. අම්මට හුකන කැරි කපිලයා මමයි, ගයනානිට හුකලා මට ලමයි හදන්න බෑ

    ReplyDelete
  2. උඩ කොමෙන්ට් කාරයට මෝල්ද?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 

Flash Labels byTricks Lanka