Pages

Ads 468x60px

Saturday, July 21, 2012

දමයන්ති අක්කා මගේ පයිය උරවන්න පටන් ගත් හැටි

මේක වුනේ මම පුංචි කාලේ ඒ කියන්නේ ස්කෝලේ 5-6 වසරවල ඉන්න දවස් වල හොදේ. ඒ දවස්වල දමයන්ති අක්කා කියලා අක්කා කෙනෙක් අපේ ගෙවල් ලග හිටියා.එයා හොද හැඩ කෑල්ලක්.
මාව ස්කොලේ එක්කගෙන ගියෙත් ඒක්කන් ආවෙත් එයා තමයි. එයාලයි ගෙදර දවල්ට කවුරුවත් නෑ. අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම job කරනවා. ස්කොලේ ඇරිල ආපු හැටියෙම මම එහේ යන්න ඕන. මම ඉතින් කාල යනකම්ම එයා ඇදුම් ගලවන්නෙ නැතුව බත් කාලා බලන් ඉන්නවා,

මම බත් කාලා එනකම්. ආපු හැටියේ මට කතා කරලා එයා ඇදුම් ගලවනවා. එයාට බෙසියර් එකේ හක් එක ගලවන්නනෙ මං තමයි. ඊට පස්සේ එයාගෙ තන් දෙක එළියේ. මම පොඩි නිසා කිසි දෙයක් තේරුන්නෑ.
දවසක් මම ස්කෝලෙ ඇරිලා ගෙදර ආවයින් පස්සේ එදත් පුරුදු විදියට එහේ ගියා. ගිය හැටියෙම එයා ඉස්සරහ දොර වහලා කාමරයට එක්කරගෙන ගියා.
ගිහිල්ලා "මල්ලි මට පොඩි උදව්වක් කරනවද ?" කියලා ඇහුවා මම "හා" කිව්වා ඊට පස්සේ එයා කිව්වා "කාටවත් කියන්න එපා" කියලා මම ඒකටත්  “හා“  කිව්වා.
මම දන්නවා මට එහෙම කිරිමෙන් බිස්කට් වගේ ඒවා හම්බවෙන විත්තිය. ඊට පස්සේ අක්කා කියනවා "ඔයා මගේ ඒවා හැම දාම දකිනවා මම ඔයා ගේ ඒවා දැකලා නෑනේ" කියලා.
මට පෙන්වන්න කිව්වා. මම "බෑ" කිව්වා. එහෙනම් බිස්කට් දෙන්නේ නෑ කිව්වා. මම බිස්කට් කන්න පෙරේත වග එයා දන්නවා. මම කැමති වුනා.
මගේ අතට බිස්කට් දෙකක් දීලා අක්කා මගේ කලිසම බලෙන් වගේ ගැලෙව්වා. ගලවලා මගේ පයිය අත ගාලා ඒකේ හැඩ බැලුවා. බලල ඉවර වෙලා ඒක එක පාරටම කටට දාගෙන බීම පැකට් උරනවා වගේ උරන්න ගත්තා. මෙහෙම ටික වෙලාවක් අක්කා උරනකොට මට කකුල් දෙක පන නැති වෙලා වගේ අක්කගේ කටට චූ ගියා. එයා ඒවා ඔක්කොම බිව්වා. අක්කටනම් ගානක් නෑ මටනම් චූ ගිය එකට ලැජ්ඡාවේ බෑ.
පස්සෙ තමයි දැන ගත්තේ එහෙම ඉලන්දාරි වෙන්න ඉන්න පිරිමි ලමයිගේ පයිය ඉරුවයින් පස්සේ ඒවයින් එන ඒවා බිව්වයින් පස්සේ ගෑණු ගොඩක් ලස්සන වෙන බව පන්තියෙ ළමයෙක් කියලා ඒකයි එහෙම කරලා තියෙන්නේ. මේ විදියට අක්කා මගේ පයිය සෑහෙන කාලයක් ඉරුවා. 

1 comments:

  1. දැන් කාරුවත් ඔහොම ලස්සන වෙන්න උනන්දුවක් නෑද දන් නෑහ්

    ReplyDelete

 

Flash Labels byTricks Lanka